Etykiety

***


pamiętam nasze wspólnie spędzone wieczory
chodzenie za rękę, do parku, na stacje
pamiętam jak mówiłeś mi o świetle gwiazd
i pamiętam randki, śniadania, kolacje
pamiętam twoje słowa i twój ciepły dotyk
oddech twój tak szybki, twoje bicie serca
i pamiętam te wszystkie pierwsze pocałunki
których odmówiłam
ona była pierwsza

pamiętam jak pisałeś ile do mnie czujesz
jak na co dzień milczałeś, jak błądziłeś wzrokiem
i jak w końcu stwierdziłeś że to nie przeze mnie
że to nie na zawsze, że napiszesz potem
że się jeszcze spotkamy, że "przepraszam mała"
że ludzie odchodzą, przychodzą kolejni
no i żebym czasem w nocy nie płakała
"serce mi się kraja, gdy widzę jak cierpisz"

a mi serce pękło, choć cię nie kochałam
wciąż nie rozumiejąc, ciągle jedno zdanie
tak do siebie samej w kółko powtarzałam
"nie miłość cię zniszczy, ale przywiązanie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS.